• Jak kupować

Zamówienia w naszym sklepie mogą Państwo dokonać za pomocą:

1. Koszyka na stronie internetowej

Krok 1 - Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt, 

  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,

  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,

  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,

  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,

  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,

  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,

  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,

  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,

  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",

  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,

    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,

    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.

  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,

  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,

  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"

  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,

  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,

  • odbierz wiadomość e-mail i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

  • Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Tak złożone zamówienie automatycznie trafia do naszego systemu i jest prowadzone przez jednego z naszych konsultantów, który po weryfikacji zamówienia przyjmuje je do realizacji.

2. Zamówienia telefonicznego
Dzwoniąc do nas pod numer telefonu: 733-569-534, możecie Państwo złożyć zamówienie, a przy okazji skorzystać z porad naszych ekspertów. Nasz konsultant sprawdzi dostępność produktów, przyjmie od Państwa zamówienie i poinformuje o dalszych krokach.

3. Zamówienia przez pocztę elektroniczną
Pisząc na adres: 
biuro@e-plast.pl, możecie Państwo dokonać zamówienia podając nam wybrane produkty lub odnośniki do nich na naszej stronie oraz swoje podstawowe dane (przede wszystkim dane kontaktowe).